Atıf Formatları
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişüstü Öğrenme Stratejileri ile Bilişsel Esneklik Düzeyleri Arasındaki İlişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. F. GÜNDÜZ And M. GÜVEN, "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişüstü Öğrenme Stratejileri ile Bilişsel Esneklik Düzeyleri Arasındaki İlişki," Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.289-293, 2020

GÜNDÜZ, G. F. And GÜVEN, M. 2020. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişüstü Öğrenme Stratejileri ile Bilişsel Esneklik Düzeyleri Arasındaki İlişki. Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi , (İstanbul, Turkey), 289-293.

GÜNDÜZ, G. F., & GÜVEN, M., (2020). Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişüstü Öğrenme Stratejileri ile Bilişsel Esneklik Düzeyleri Arasındaki İlişki . Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.289-293). İstanbul, Turkey

GÜNDÜZ, GÜLTEN, And MERAL GÜVEN. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişüstü Öğrenme Stratejileri ile Bilişsel Esneklik Düzeyleri Arasındaki İlişki," Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 2020

GÜNDÜZ, GÜLTEN F. And GÜVEN, MERAL. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişüstü Öğrenme Stratejileri ile Bilişsel Esneklik Düzeyleri Arasındaki İlişki." Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.289-293, 2020

GÜNDÜZ, G. F. And GÜVEN, M. (2020) . "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişüstü Öğrenme Stratejileri ile Bilişsel Esneklik Düzeyleri Arasındaki İlişki." Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.289-293.

@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLTEN FERYAL GÜNDÜZ And author={MERAL GÜVEN}, title={Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişüstü Öğrenme Stratejileri ile Bilişsel Esneklik Düzeyleri Arasındaki İlişki}, congress name={Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2020}, pages={289-293} }