Atıf Formatları
Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. DENEÇLİ And S. DENEÇLİ, "Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak," Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, pp.29-33, 2012

DENEÇLİ, C. And DENEÇLİ, S. 2012. Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak. Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40 , 29-33.

DENEÇLİ, C., & DENEÇLİ, S., (2012). Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak. Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, 29-33.

DENEÇLİ, CEYDA, And SEVDA DENEÇLİ. "Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak," Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, 29-33, 2012

DENEÇLİ, CEYDA And DENEÇLİ, SEVDA. "Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak." Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, pp.29-33, 2012

DENEÇLİ, C. And DENEÇLİ, S. (2012) . "Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak." Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, pp.29-33.

@article{article, author={CEYDA DENEÇLİ And author={SEVDA DENEÇLİ}, title={Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak}, journal={Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2012, pages={29-33} }