Atıf Formatları
Tasarım Eğitiminde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti Göz Merkezciliğe
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. ONUR Et Al. , "Tasarım Eğitiminde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti Göz Merkezciliğe," International Journal of Scientific and Technological Research , vol.4, no.10, pp.395-404, 2018

ONUR, D. Et Al. 2018. Tasarım Eğitiminde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti Göz Merkezciliğe. International Journal of Scientific and Technological Research , vol.4, no.10 , 395-404.

ONUR, D., ZORLU, T., & USTA, A., (2018). Tasarım Eğitiminde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti Göz Merkezciliğe. International Journal of Scientific and Technological Research , vol.4, no.10, 395-404.

ONUR, DİLARA, TÜLAY ZORLU, And AYHAN USTA. "Tasarım Eğitiminde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti Göz Merkezciliğe," International Journal of Scientific and Technological Research , vol.4, no.10, 395-404, 2018

ONUR, DİLARA Et Al. "Tasarım Eğitiminde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti Göz Merkezciliğe." International Journal of Scientific and Technological Research , vol.4, no.10, pp.395-404, 2018

ONUR, D. ZORLU, T. And USTA, A. (2018) . "Tasarım Eğitiminde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti Göz Merkezciliğe." International Journal of Scientific and Technological Research , vol.4, no.10, pp.395-404.

@article{article, author={DİLARA ONUR Et Al. }, title={Tasarım Eğitiminde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti Göz Merkezciliğe}, journal={International Journal of Scientific and Technological Research}, year=2018, pages={395-404} }