S. DENEÇLİ, "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Marka Farkındalığına Etkisi," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.40, pp.315-328, 2015
DENEÇLİ, S. 2015. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Marka Farkındalığına Etkisi. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.40 , 315-328.
DENEÇLİ, S., (2015). Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Marka Farkındalığına Etkisi. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.40, 315-328.
DENEÇLİ, SEVDA. "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Marka Farkındalığına Etkisi," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.40, 315-328, 2015
DENEÇLİ, SEVDA. "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Marka Farkındalığına Etkisi." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.40, pp.315-328, 2015
DENEÇLİ, S. (2015) . "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Marka Farkındalığına Etkisi." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.40, pp.315-328.
@article{article, author={SEVDA DENEÇLİ}, title={Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Marka Farkındalığına Etkisi}, journal={İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2015, pages={315-328} }