E. ANIK And M. TIĞLI, "Kurumsal sosyal sorumluluk algısının marka vefasına etkisinden marka aşkının aracılık rolü," Business and Management Studies: An International Journal , vol.12, no.1, pp.161-175, 2024
ANIK, E. And TIĞLI, M. 2024. Kurumsal sosyal sorumluluk algısının marka vefasına etkisinden marka aşkının aracılık rolü. Business and Management Studies: An International Journal , vol.12, no.1 , 161-175.
ANIK, E., & TIĞLI, M., (2024). Kurumsal sosyal sorumluluk algısının marka vefasına etkisinden marka aşkının aracılık rolü. Business and Management Studies: An International Journal , vol.12, no.1, 161-175.
ANIK, EMİNE, And MEHMET TIĞLI. "Kurumsal sosyal sorumluluk algısının marka vefasına etkisinden marka aşkının aracılık rolü," Business and Management Studies: An International Journal , vol.12, no.1, 161-175, 2024
ANIK, EMİNE And TIĞLI, MEHMET. "Kurumsal sosyal sorumluluk algısının marka vefasına etkisinden marka aşkının aracılık rolü." Business and Management Studies: An International Journal , vol.12, no.1, pp.161-175, 2024
ANIK, E. And TIĞLI, M. (2024) . "Kurumsal sosyal sorumluluk algısının marka vefasına etkisinden marka aşkının aracılık rolü." Business and Management Studies: An International Journal , vol.12, no.1, pp.161-175.
@article{article, author={EMİNE ANIK And author={MEHMET TIĞLI}, title={Kurumsal sosyal sorumluluk algısının marka vefasına etkisinden marka aşkının aracılık rolü}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2024, pages={161-175} }