Atıf Formatları
Reklam Mesajlarının Marka Kişiliği Bağlamında Göstergebilimsei İncelenmesi- Vespa ve Harley Davidson Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. ŞİŞMAN And O. O. SALKIM, "Reklam Mesajlarının Marka Kişiliği Bağlamında Göstergebilimsei İncelenmesi- Vespa ve Harley Davidson Örneği," 3rd International Conference on Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies , İstanbul, Turkey, 2020

ŞİŞMAN, O. And SALKIM, O. O. 2020. Reklam Mesajlarının Marka Kişiliği Bağlamında Göstergebilimsei İncelenmesi- Vespa ve Harley Davidson Örneği. 3rd International Conference on Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies , (İstanbul, Turkey).

ŞİŞMAN, O., & SALKIM, O. O., (2020). Reklam Mesajlarının Marka Kişiliği Bağlamında Göstergebilimsei İncelenmesi- Vespa ve Harley Davidson Örneği . 3rd International Conference on Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies, İstanbul, Turkey

ŞİŞMAN, ONUR, And OSMAN ONUR SALKIM. "Reklam Mesajlarının Marka Kişiliği Bağlamında Göstergebilimsei İncelenmesi- Vespa ve Harley Davidson Örneği," 3rd International Conference on Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies, İstanbul, Turkey, 2020

ŞİŞMAN, ONUR And SALKIM, OSMAN O. . "Reklam Mesajlarının Marka Kişiliği Bağlamında Göstergebilimsei İncelenmesi- Vespa ve Harley Davidson Örneği." 3rd International Conference on Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies , İstanbul, Turkey, 2020

ŞİŞMAN, O. And SALKIM, O. O. (2020) . "Reklam Mesajlarının Marka Kişiliği Bağlamında Göstergebilimsei İncelenmesi- Vespa ve Harley Davidson Örneği." 3rd International Conference on Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies , İstanbul, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ONUR ŞİŞMAN And author={OSMAN ONUR SALKIM}, title={Reklam Mesajlarının Marka Kişiliği Bağlamında Göstergebilimsei İncelenmesi- Vespa ve Harley Davidson Örneği}, congress name={3rd International Conference on Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2020}}