Atıf Formatları
Sosyal Medyada Rekabet Analizi için Karşılaştırma Görevine Yönelik Fikir Madenciliği Modeli
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ç. AYTEKİN And İ. MAYDA, "Sosyal Medyada Rekabet Analizi için Karşılaştırma Görevine Yönelik Fikir Madenciliği Modeli," Journal Academic Marketing Mysticism Online , vol.7, no.27, pp.414-425, 2013

AYTEKİN, Ç. And MAYDA, İ. 2013. Sosyal Medyada Rekabet Analizi için Karşılaştırma Görevine Yönelik Fikir Madenciliği Modeli. Journal Academic Marketing Mysticism Online , vol.7, no.27 , 414-425.

AYTEKİN, Ç., & MAYDA, İ., (2013). Sosyal Medyada Rekabet Analizi için Karşılaştırma Görevine Yönelik Fikir Madenciliği Modeli. Journal Academic Marketing Mysticism Online , vol.7, no.27, 414-425.

AYTEKİN, ÇİĞDEM, And İSLAM MAYDA. "Sosyal Medyada Rekabet Analizi için Karşılaştırma Görevine Yönelik Fikir Madenciliği Modeli," Journal Academic Marketing Mysticism Online , vol.7, no.27, 414-425, 2013

AYTEKİN, ÇİĞDEM And MAYDA, İSLAM. "Sosyal Medyada Rekabet Analizi için Karşılaştırma Görevine Yönelik Fikir Madenciliği Modeli." Journal Academic Marketing Mysticism Online , vol.7, no.27, pp.414-425, 2013

AYTEKİN, Ç. And MAYDA, İ. (2013) . "Sosyal Medyada Rekabet Analizi için Karşılaştırma Görevine Yönelik Fikir Madenciliği Modeli." Journal Academic Marketing Mysticism Online , vol.7, no.27, pp.414-425.

@article{article, author={ÇİĞDEM AYTEKİN And author={İSLAM MAYDA}, title={Sosyal Medyada Rekabet Analizi için Karşılaştırma Görevine Yönelik Fikir Madenciliği Modeli}, journal={Journal Academic Marketing Mysticism Online}, year=2013, pages={414-425} }