O. ŞİŞMAN, "SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ ÇEVRİMİÇİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜ: KUŞAKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.5, no.1, pp.115-133, 2022
ŞİŞMAN, O. 2022. SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ ÇEVRİMİÇİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜ: KUŞAKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.5, no.1 , 115-133.
ŞİŞMAN, O., (2022). SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ ÇEVRİMİÇİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜ: KUŞAKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.5, no.1, 115-133.
ŞİŞMAN, ONUR. "SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ ÇEVRİMİÇİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜ: KUŞAKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.5, no.1, 115-133, 2022
ŞİŞMAN, ONUR. "SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ ÇEVRİMİÇİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜ: KUŞAKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.5, no.1, pp.115-133, 2022
ŞİŞMAN, O. (2022) . "SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ ÇEVRİMİÇİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜ: KUŞAKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.5, no.1, pp.115-133.
@article{article, author={ONUR ŞİŞMAN}, title={SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ ÇEVRİMİÇİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜ: KUŞAKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2022, pages={115-133} }