S. DENEÇLİ Et Al. , "LÜKS MARKA DEĞERİ ALGISININ SADAKAT OLUŞUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.9, pp.764-782, 2022
DENEÇLİ, S. Et Al. 2022. LÜKS MARKA DEĞERİ ALGISININ SADAKAT OLUŞUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.9 , 764-782.
DENEÇLİ, S., DENEÇLİ, C., & YILDIZ, Ö. E., (2022). LÜKS MARKA DEĞERİ ALGISININ SADAKAT OLUŞUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.9, 764-782.
DENEÇLİ, SEVDA, CEYDA DENEÇLİ, And ÖYKÜ EZGİ YILDIZ BALABAN. "LÜKS MARKA DEĞERİ ALGISININ SADAKAT OLUŞUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.9, 764-782, 2022
DENEÇLİ, SEVDA Et Al. "LÜKS MARKA DEĞERİ ALGISININ SADAKAT OLUŞUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.9, pp.764-782, 2022
DENEÇLİ, S. DENEÇLİ, C. And YILDIZ, Ö. E. (2022) . "LÜKS MARKA DEĞERİ ALGISININ SADAKAT OLUŞUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.9, pp.764-782.
@article{article, author={SEVDA DENEÇLİ Et Al. }, title={LÜKS MARKA DEĞERİ ALGISININ SADAKAT OLUŞUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, journal={USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi}, year=2022, pages={764-782} }