S. DENEÇLİ Et Al. , "Lüks Marka Değeri Algısının Sadakat Oluşumu Üzerindeki Etkisi," USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.9, pp.763-782, 2022
DENEÇLİ, S. Et Al. 2022. Lüks Marka Değeri Algısının Sadakat Oluşumu Üzerindeki Etkisi. USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.9 , 763-782.
DENEÇLİ, S., DENEÇLİ, C., & YILDIZ, Ö. E., (2022). Lüks Marka Değeri Algısının Sadakat Oluşumu Üzerindeki Etkisi. USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.9, 763-782.
DENEÇLİ, SEVDA, CEYDA DENEÇLİ ARIBAKAN, And ÖYKÜ EZGİ YILDIZ BALABAN. "Lüks Marka Değeri Algısının Sadakat Oluşumu Üzerindeki Etkisi," USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.9, 763-782, 2022
DENEÇLİ, SEVDA Et Al. "Lüks Marka Değeri Algısının Sadakat Oluşumu Üzerindeki Etkisi." USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.9, pp.763-782, 2022
DENEÇLİ, S. DENEÇLİ, C. And YILDIZ, Ö. E. (2022) . "Lüks Marka Değeri Algısının Sadakat Oluşumu Üzerindeki Etkisi." USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.9, pp.763-782.
@article{article, author={SEVDA DENEÇLİ Et Al. }, title={Lüks Marka Değeri Algısının Sadakat Oluşumu Üzerindeki Etkisi}, journal={USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi}, year=2022, pages={763-782} }