Ö. E. Yıldız Balaban, "Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.31, pp.181-194, 2010
Yıldız Balaban, Ö. E. 2010. Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.31 , 181-194.
Yıldız Balaban, Ö. E., (2010). Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.31, 181-194.
Yıldız Balaban, ÖYKÜ. "Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.31, 181-194, 2010
Yıldız Balaban, ÖYKÜ E. . "Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.31, pp.181-194, 2010
Yıldız Balaban, Ö. E. (2010) . "Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.31, pp.181-194.
@article{article, author={ÖYKÜ EZGİ YILDIZ BALABAN}, title={Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi}, journal={İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2010, pages={181-194} }