Atıf Formatları
Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. E. Yıldız Balaban, "Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.31, pp.181-194, 2010

Yıldız Balaban, Ö. E. 2010. Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.31 , 181-194.

Yıldız Balaban, Ö. E., (2010). Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.31, 181-194.

Yıldız Balaban, ÖYKÜ. "Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.31, 181-194, 2010

Yıldız Balaban, ÖYKÜ E. . "Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.31, pp.181-194, 2010

Yıldız Balaban, Ö. E. (2010) . "Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.31, pp.181-194.

@article{article, author={ÖYKÜ EZGİ YILDIZ BALABAN}, title={Ambalajın Marka Farkındalığı Yaratmadaki Etkisi}, journal={İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2010, pages={181-194} }