Ö. ÖZKÖK ŞİŞMAN, "Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising," In Medya, İletişim ve Toplum , İstanbul: Çizgi Yayınevi, 2024, pp.121-136.
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö. Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising. 2024. In Medya, İletişim ve Toplum , Çizgi Yayınevi, İstanbul, 121-136.
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö., (2024). Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising. Medya, İletişim ve Toplum (pp.121-136), İstanbul: Çizgi Yayınevi.
ÖZKÖK ŞİŞMAN, ÖZGE. "Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising." In Medya, İletişim ve Toplum , 121-136. İstanbul: Çizgi Yayınevi, 2024
ÖZKÖK ŞİŞMAN, ÖZGE Ö. . "Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising." Medya, İletişim ve Toplum , Çizgi Yayınevi, 2024, pp.121-136.
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö. (2024) "Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising", Medya, İletişim ve Toplum . İstanbul: Çizgi Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN}, chaptertitle={Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising}, booktitle={ Medya, İletişim ve Toplum}, publisher={Çizgi Yayınevi}, city={İstanbul},year={2024} }