Atıf Formatları
Medya, İletişim ve Toplum
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. Özkök Şişman, "Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising," In Medya, İletişim ve Toplum , İstanbul: Çizgi Yayınevi, 2024, pp.121-136.

Özkök Şişman, Ö. Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising. 2024. In Medya, İletişim ve Toplum , Çizgi Yayınevi, İstanbul, 121-136.

Özkök Şişman, Ö., (2024). Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising. Medya, İletişim ve Toplum (pp.121-136), İstanbul: Çizgi Yayınevi.

Özkök Şişman, ÖZGE. "Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising." In Medya, İletişim ve Toplum , 121-136. İstanbul: Çizgi Yayınevi, 2024

Özkök Şişman, ÖZGE Ö. . "Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising." Medya, İletişim ve Toplum , Çizgi Yayınevi, 2024, pp.121-136.

Özkök Şişman, Ö. (2024) "Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising", Medya, İletişim ve Toplum . İstanbul: Çizgi Yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN}, chaptertitle={Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising}, booktitle={ Medya, İletişim ve Toplum}, publisher={Çizgi Yayınevi}, city={İstanbul},year={2024} }