Atıf Formatları
Perception of Turkish consumers about country origin effect in German and Chinese products
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. İ. DEVELİ, "Türk tüketicilerinin Alman ve Çin ürünlerine yönelik ülke menşei algısı," ÖNERİ , vol.9, no.33, pp.173-184, 2010

DEVELİ, E. İ. 2010. Türk tüketicilerinin Alman ve Çin ürünlerine yönelik ülke menşei algısı. ÖNERİ , vol.9, no.33 , 173-184.

DEVELİ, E. İ., (2010). Türk tüketicilerinin Alman ve Çin ürünlerine yönelik ülke menşei algısı. ÖNERİ , vol.9, no.33, 173-184.

DEVELİ, Evrim. "Türk tüketicilerinin Alman ve Çin ürünlerine yönelik ülke menşei algısı," ÖNERİ , vol.9, no.33, 173-184, 2010

DEVELİ, Evrim İ. . "Türk tüketicilerinin Alman ve Çin ürünlerine yönelik ülke menşei algısı." ÖNERİ , vol.9, no.33, pp.173-184, 2010

DEVELİ, E. İ. (2010) . "Türk tüketicilerinin Alman ve Çin ürünlerine yönelik ülke menşei algısı." ÖNERİ , vol.9, no.33, pp.173-184.

@article{article, author={Evrim İldem DEVELİ}, title={Türk tüketicilerinin Alman ve Çin ürünlerine yönelik ülke menşei algısı}, journal={ÖNERİ}, year=2010, pages={173-184} }