Atıf Formatları
Zihin Haritalama Tekniği ile Gerçekleştirilen Uygulamaların Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Üstbilişsel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Aydın And Ö. Polat, "Zihin Haritalama Tekniği ile Gerçekleştirilen Uygulamaların Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Üstbilişsel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi," International Education Congress , Antalya, Turkey, pp.926-928, 2022

Aydın, E. And Polat, Ö. 2022. Zihin Haritalama Tekniği ile Gerçekleştirilen Uygulamaların Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Üstbilişsel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi. International Education Congress , (Antalya, Turkey), 926-928.

Aydın, E., & Polat, Ö., (2022). Zihin Haritalama Tekniği ile Gerçekleştirilen Uygulamaların Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Üstbilişsel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi . International Education Congress (pp.926-928). Antalya, Turkey

Aydın, EBRU, And Özgül Polat. "Zihin Haritalama Tekniği ile Gerçekleştirilen Uygulamaların Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Üstbilişsel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi," International Education Congress, Antalya, Turkey, 2022

Aydın, EBRU A. And Polat, Özgül. "Zihin Haritalama Tekniği ile Gerçekleştirilen Uygulamaların Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Üstbilişsel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi." International Education Congress , Antalya, Turkey, pp.926-928, 2022

Aydın, E. And Polat, Ö. (2022) . "Zihin Haritalama Tekniği ile Gerçekleştirilen Uygulamaların Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Üstbilişsel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi." International Education Congress , Antalya, Turkey, pp.926-928.

@conferencepaper{conferencepaper, author={EBRU AYDIN YÜKSEL And author={Özgül Polat}, title={Zihin Haritalama Tekniği ile Gerçekleştirilen Uygulamaların Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Üstbilişsel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi}, congress name={International Education Congress}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2022}, pages={926-928} }