D. ONUR Et Al. , "Tasarım Eğitimde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti-Göz Merkezciliğe," Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık Bülteni , vol.11, pp.97-106, 2017
ONUR, D. Et Al. 2017. Tasarım Eğitimde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti-Göz Merkezciliğe. Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık Bülteni , vol.11 , 97-106.
ONUR, D., ZORLU, T., & USTA, A., (2017). Tasarım Eğitimde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti-Göz Merkezciliğe. Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık Bülteni , vol.11, 97-106.
ONUR, DİLARA, TÜLAY ZORLU, And AYHAN USTA. "Tasarım Eğitimde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti-Göz Merkezciliğe," Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık Bülteni , vol.11, 97-106, 2017
ONUR, DİLARA Et Al. "Tasarım Eğitimde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti-Göz Merkezciliğe." Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık Bülteni , vol.11, pp.97-106, 2017
ONUR, D. ZORLU, T. And USTA, A. (2017) . "Tasarım Eğitimde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti-Göz Merkezciliğe." Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık Bülteni , vol.11, pp.97-106.
@article{article, author={DİLARA ONUR Et Al. }, title={Tasarım Eğitimde Duyuların Önemi Üzerine: Göz Merkezcilikten Anti-Göz Merkezciliğe}, journal={Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık Bülteni}, year=2017, pages={97-106} }