A. FIRAT And F. KÖMÜRCÜOĞLU, "Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama," Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.38, pp.25-46, 2016
FIRAT, A. And KÖMÜRCÜOĞLU, F. 2016. Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.38 , 25-46.
FIRAT, A., & KÖMÜRCÜOĞLU, F., (2016). Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.38, 25-46.
FIRAT, AYTEKİN, And FATMA KÖMÜRCÜOĞLU SOYTÜRK. "Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama," Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.38, 25-46, 2016
FIRAT, AYTEKİN And KÖMÜRCÜOĞLU, FATMA K. . "Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama." Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.38, pp.25-46, 2016
FIRAT, A. And KÖMÜRCÜOĞLU, F. (2016) . "Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama." Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.38, pp.25-46.
@article{article, author={AYTEKİN FIRAT And author={FATMA KÖMÜRCÜOĞLU SOYTÜRK}, title={Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama}, journal={Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={25-46} }