Atıf Formatları
MARKA İMAJININ FİNANSAL ÜRÜNLERDE ORTAK MARKALAMA KARARINA ETKİLERİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. KAYALIDEREDEN, "MARKA İMAJININ FİNANSAL ÜRÜNLERDE ORTAK MARKALAMA KARARINA ETKİLERİ," 12. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongresi , İstanbul, Turkey, 2024

KAYALIDEREDEN, D. 2024. MARKA İMAJININ FİNANSAL ÜRÜNLERDE ORTAK MARKALAMA KARARINA ETKİLERİ. 12. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongresi , (İstanbul, Turkey).

KAYALIDEREDEN, D., (2024). MARKA İMAJININ FİNANSAL ÜRÜNLERDE ORTAK MARKALAMA KARARINA ETKİLERİ . 12. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongresi, İstanbul, Turkey

KAYALIDEREDEN, DİDEM. "MARKA İMAJININ FİNANSAL ÜRÜNLERDE ORTAK MARKALAMA KARARINA ETKİLERİ," 12. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongresi, İstanbul, Turkey, 2024

KAYALIDEREDEN, DİDEM. "MARKA İMAJININ FİNANSAL ÜRÜNLERDE ORTAK MARKALAMA KARARINA ETKİLERİ." 12. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongresi , İstanbul, Turkey, 2024

KAYALIDEREDEN, D. (2024) . "MARKA İMAJININ FİNANSAL ÜRÜNLERDE ORTAK MARKALAMA KARARINA ETKİLERİ." 12. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongresi , İstanbul, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={DİDEM KAYALIDEREDEN}, title={MARKA İMAJININ FİNANSAL ÜRÜNLERDE ORTAK MARKALAMA KARARINA ETKİLERİ}, congress name={12. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2024}}