O. ŞİŞMAN And Ö. ÖZKÖK, "Postmodernizm Çerçevesinde Dijital Reklam Pratikleri: Oyunlaştırma (Gamefication)," In Postmodernizmin İz Düşümleri , İstanbul: Kriter Yayınevi, 2020, pp.217-230.
ŞİŞMAN, O. And ÖZKÖK, Ö. Postmodernizm Çerçevesinde Dijital Reklam Pratikleri: Oyunlaştırma (Gamefication). 2020. In Postmodernizmin İz Düşümleri , Kriter Yayınevi, İstanbul, 217-230.
ŞİŞMAN, O., & ÖZKÖK, Ö., (2020). Postmodernizm Çerçevesinde Dijital Reklam Pratikleri: Oyunlaştırma (Gamefication). Postmodernizmin İz Düşümleri (pp.217-230), İstanbul: Kriter Yayınevi.
ŞİŞMAN, ONUR, And ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN. "Postmodernizm Çerçevesinde Dijital Reklam Pratikleri: Oyunlaştırma (Gamefication)." In Postmodernizmin İz Düşümleri , 217-230. İstanbul: Kriter Yayınevi, 2020
ŞİŞMAN, ONUR And ÖZKÖK, ÖZGE Ö. . "Postmodernizm Çerçevesinde Dijital Reklam Pratikleri: Oyunlaştırma (Gamefication)." Postmodernizmin İz Düşümleri , Kriter Yayınevi, 2020, pp.217-230.
ŞİŞMAN, O. And ÖZKÖK, Ö. (2020) "Postmodernizm Çerçevesinde Dijital Reklam Pratikleri: Oyunlaştırma (Gamefication)", Postmodernizmin İz Düşümleri . İstanbul: Kriter Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ONUR ŞİŞMAN And author ={ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN}, chaptertitle={Postmodernizm Çerçevesinde Dijital Reklam Pratikleri: Oyunlaştırma (Gamefication)}, booktitle={ Postmodernizmin İz Düşümleri}, publisher={Kriter Yayınevi}, city={İstanbul},year={2020} }