Ö. ÖZKÖK ŞİŞMAN, "Deepfake Teknolojilerinin Reklam Stratejilerinde Kullanımının Etik Sorunsallar Bağlamında Yeniden Okunması," 11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği , İstanbul, Turkey, 2024
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö. 2024. Deepfake Teknolojilerinin Reklam Stratejilerinde Kullanımının Etik Sorunsallar Bağlamında Yeniden Okunması. 11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği , (İstanbul, Turkey).
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö., (2024). Deepfake Teknolojilerinin Reklam Stratejilerinde Kullanımının Etik Sorunsallar Bağlamında Yeniden Okunması . 11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği, İstanbul, Turkey
ÖZKÖK ŞİŞMAN, ÖZGE. "Deepfake Teknolojilerinin Reklam Stratejilerinde Kullanımının Etik Sorunsallar Bağlamında Yeniden Okunması," 11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği, İstanbul, Turkey, 2024
ÖZKÖK ŞİŞMAN, ÖZGE Ö. . "Deepfake Teknolojilerinin Reklam Stratejilerinde Kullanımının Etik Sorunsallar Bağlamında Yeniden Okunması." 11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği , İstanbul, Turkey, 2024
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö. (2024) . "Deepfake Teknolojilerinin Reklam Stratejilerinde Kullanımının Etik Sorunsallar Bağlamında Yeniden Okunması." 11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN}, title={Deepfake Teknolojilerinin Reklam Stratejilerinde Kullanımının Etik Sorunsallar Bağlamında Yeniden Okunması}, congress name={11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2024}}