Atıf Formatları
Deepfake Teknolojilerinin Reklam Stratejilerinde Kullanımının Etik Sorunsallar Bağlamında Yeniden Okunması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. Özkök Şişman, "Re-reading the Use of Deepfake Technologies in Advertising Strategies in the Context of Ethical Problems," 11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği , İstanbul, Turkey, pp.214, 2024

Özkök Şişman, Ö. 2024. Re-reading the Use of Deepfake Technologies in Advertising Strategies in the Context of Ethical Problems. 11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği , (İstanbul, Turkey), 214.

Özkök Şişman, Ö., (2024). Re-reading the Use of Deepfake Technologies in Advertising Strategies in the Context of Ethical Problems . 11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği (pp.214). İstanbul, Turkey

Özkök Şişman, ÖZGE. "Re-reading the Use of Deepfake Technologies in Advertising Strategies in the Context of Ethical Problems," 11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği, İstanbul, Turkey, 2024

Özkök Şişman, ÖZGE Ö. . "Re-reading the Use of Deepfake Technologies in Advertising Strategies in the Context of Ethical Problems." 11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği , İstanbul, Turkey, pp.214, 2024

Özkök Şişman, Ö. (2024) . "Re-reading the Use of Deepfake Technologies in Advertising Strategies in the Context of Ethical Problems." 11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği , İstanbul, Turkey, p.214.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN}, title={Re-reading the Use of Deepfake Technologies in Advertising Strategies in the Context of Ethical Problems}, congress name={11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2024}, pages={214} }