O. ŞİŞMAN And O. O. SALKIM, "Bir Reklam Platformu Olarak TikTok Shop: Z Kuşağı Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü," 1. Uluslararası Batı Karadeniz İletişim Araştırmaları Sempozyumu (BİSEM24) , Zonguldak, Turkey, 2024
ŞİŞMAN, O. And SALKIM, O. O. 2024. Bir Reklam Platformu Olarak TikTok Shop: Z Kuşağı Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü. 1. Uluslararası Batı Karadeniz İletişim Araştırmaları Sempozyumu (BİSEM24) , (Zonguldak, Turkey).
ŞİŞMAN, O., & SALKIM, O. O., (2024). Bir Reklam Platformu Olarak TikTok Shop: Z Kuşağı Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü . 1. Uluslararası Batı Karadeniz İletişim Araştırmaları Sempozyumu (BİSEM24), Zonguldak, Turkey
ŞİŞMAN, ONUR, And OSMAN ONUR SALKIM. "Bir Reklam Platformu Olarak TikTok Shop: Z Kuşağı Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü," 1. Uluslararası Batı Karadeniz İletişim Araştırmaları Sempozyumu (BİSEM24), Zonguldak, Turkey, 2024
ŞİŞMAN, ONUR And SALKIM, OSMAN O. . "Bir Reklam Platformu Olarak TikTok Shop: Z Kuşağı Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü." 1. Uluslararası Batı Karadeniz İletişim Araştırmaları Sempozyumu (BİSEM24) , Zonguldak, Turkey, 2024
ŞİŞMAN, O. And SALKIM, O. O. (2024) . "Bir Reklam Platformu Olarak TikTok Shop: Z Kuşağı Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü." 1. Uluslararası Batı Karadeniz İletişim Araştırmaları Sempozyumu (BİSEM24) , Zonguldak, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ONUR ŞİŞMAN And author={OSMAN ONUR SALKIM}, title={Bir Reklam Platformu Olarak TikTok Shop: Z Kuşağı Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü}, congress name={1. Uluslararası Batı Karadeniz İletişim Araştırmaları Sempozyumu (BİSEM24)}, city={Zonguldak}, country={Turkey}, year={2024}}