Ö. KINAY ALKAN, "KÜRESELLEŞME VE KÜRESEL MARKALAŞMA: YERELLİK VE KÜLTÜREL GÖSTERGELER BAĞLAMINDA PRINGLES KEBAP ÖRNEĞİ," TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC) , vol.3, no.2, pp.12-20, 2013
KINAY ALKAN, Ö. 2013. KÜRESELLEŞME VE KÜRESEL MARKALAŞMA: YERELLİK VE KÜLTÜREL GÖSTERGELER BAĞLAMINDA PRINGLES KEBAP ÖRNEĞİ. TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC) , vol.3, no.2 , 12-20.
KINAY ALKAN, Ö., (2013). KÜRESELLEŞME VE KÜRESEL MARKALAŞMA: YERELLİK VE KÜLTÜREL GÖSTERGELER BAĞLAMINDA PRINGLES KEBAP ÖRNEĞİ. TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC) , vol.3, no.2, 12-20.
KINAY ALKAN, ÖMÜR. "KÜRESELLEŞME VE KÜRESEL MARKALAŞMA: YERELLİK VE KÜLTÜREL GÖSTERGELER BAĞLAMINDA PRINGLES KEBAP ÖRNEĞİ," TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC) , vol.3, no.2, 12-20, 2013
KINAY ALKAN, ÖMÜR K. . "KÜRESELLEŞME VE KÜRESEL MARKALAŞMA: YERELLİK VE KÜLTÜREL GÖSTERGELER BAĞLAMINDA PRINGLES KEBAP ÖRNEĞİ." TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC) , vol.3, no.2, pp.12-20, 2013
KINAY ALKAN, Ö. (2013) . "KÜRESELLEŞME VE KÜRESEL MARKALAŞMA: YERELLİK VE KÜLTÜREL GÖSTERGELER BAĞLAMINDA PRINGLES KEBAP ÖRNEĞİ." TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC) , vol.3, no.2, pp.12-20.
@article{article, author={ÖMÜR KINAY ALKAN}, title={KÜRESELLEŞME VE KÜRESEL MARKALAŞMA: YERELLİK VE KÜLTÜREL GÖSTERGELER BAĞLAMINDA PRINGLES KEBAP ÖRNEĞİ}, journal={TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)}, year=2013, pages={12-20} }