Atıf Formatları
Marka Değeri İle Tüketici Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

P. F. TUNA And E. ÖZKUL, "Marka Değeri İle Tüketici Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma," 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Turkey, 2012

TUNA, P. F. And ÖZKUL, E. 2012. Marka Değeri İle Tüketici Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma. 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (Turkey).

TUNA, P. F., & ÖZKUL, E., (2012). Marka Değeri İle Tüketici Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma . 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Turkey

TUNA, PELİN, And EMRAH ÖZKUL. "Marka Değeri İle Tüketici Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma," 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Turkey, 2012

TUNA, PELİN F. And ÖZKUL, EMRAH. "Marka Değeri İle Tüketici Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma." 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Turkey, 2012

TUNA, P. F. And ÖZKUL, E. (2012) . "Marka Değeri İle Tüketici Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma." 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={PELİN FATMA TUNA ARSLAN And author={EMRAH ÖZKUL}, title={Marka Değeri İle Tüketici Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma}, congress name={11. Ulusal İşletmecilik Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2012}}