H. Eker And İ. Taş, "Ergenlerde Sınıf İçi Kaba Davranışlar ile Öz-Yeterlik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / Investigation of the Relationship Between Classroom Incivility and Self-Efficacy Among Adolescents," e-International Journal of Educational Research , vol.14, no.4, pp.33-51, 2023
Eker, H. And Taş, İ. 2023. Ergenlerde Sınıf İçi Kaba Davranışlar ile Öz-Yeterlik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / Investigation of the Relationship Between Classroom Incivility and Self-Efficacy Among Adolescents. e-International Journal of Educational Research , vol.14, no.4 , 33-51.
Eker, H., & Taş, İ., (2023). Ergenlerde Sınıf İçi Kaba Davranışlar ile Öz-Yeterlik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / Investigation of the Relationship Between Classroom Incivility and Self-Efficacy Among Adolescents. e-International Journal of Educational Research , vol.14, no.4, 33-51.
Eker, HALİME, And İbrahim Taş. "Ergenlerde Sınıf İçi Kaba Davranışlar ile Öz-Yeterlik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / Investigation of the Relationship Between Classroom Incivility and Self-Efficacy Among Adolescents," e-International Journal of Educational Research , vol.14, no.4, 33-51, 2023
Eker, HALİME And Taş, İbrahim. "Ergenlerde Sınıf İçi Kaba Davranışlar ile Öz-Yeterlik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / Investigation of the Relationship Between Classroom Incivility and Self-Efficacy Among Adolescents." e-International Journal of Educational Research , vol.14, no.4, pp.33-51, 2023
Eker, H. And Taş, İ. (2023) . "Ergenlerde Sınıf İçi Kaba Davranışlar ile Öz-Yeterlik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / Investigation of the Relationship Between Classroom Incivility and Self-Efficacy Among Adolescents." e-International Journal of Educational Research , vol.14, no.4, pp.33-51.
@article{article, author={HALİME EKER And author={İbrahim Taş}, title={Ergenlerde Sınıf İçi Kaba Davranışlar ile Öz-Yeterlik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / Investigation of the Relationship Between Classroom Incivility and Self-Efficacy Among Adolescents}, journal={e-International Journal of Educational Research}, year=2023, pages={33-51} }