Atıf Formatları
BİLEŞENLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ BAĞLAMINDA KÜLTÜR VE REKLAM İLİŞKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. SANSARCI, "BİLEŞENLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ BAĞLAMINDA KÜLTÜR VE REKLAM İLİŞKİSİ," JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL RESOURCES , vol.6, no.22, pp.259-264, 2021

SANSARCI, E. 2021. BİLEŞENLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ BAĞLAMINDA KÜLTÜR VE REKLAM İLİŞKİSİ. JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL RESOURCES , vol.6, no.22 , 259-264.

SANSARCI, E., (2021). BİLEŞENLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ BAĞLAMINDA KÜLTÜR VE REKLAM İLİŞKİSİ. JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL RESOURCES , vol.6, no.22, 259-264.

SANSARCI, EMİN. "BİLEŞENLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ BAĞLAMINDA KÜLTÜR VE REKLAM İLİŞKİSİ," JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL RESOURCES , vol.6, no.22, 259-264, 2021

SANSARCI, EMİN. "BİLEŞENLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ BAĞLAMINDA KÜLTÜR VE REKLAM İLİŞKİSİ." JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL RESOURCES , vol.6, no.22, pp.259-264, 2021

SANSARCI, E. (2021) . "BİLEŞENLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ BAĞLAMINDA KÜLTÜR VE REKLAM İLİŞKİSİ." JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL RESOURCES , vol.6, no.22, pp.259-264.

@article{article, author={EMİN SANSARCI}, title={BİLEŞENLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ BAĞLAMINDA KÜLTÜR VE REKLAM İLİŞKİSİ}, journal={JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL RESOURCES}, year=2021, pages={259-264} }