Atıf Formatları
Ambalajın marka farkındalığı yaratmadaki etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. E. Yıldız, "The effect of packaging in creating brand awareness," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.31, pp.181-194, 2010

Yıldız, Ö. E. 2010. The effect of packaging in creating brand awareness. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.31 , 181-194.

Yıldız, Ö. E., (2010). The effect of packaging in creating brand awareness. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.31, 181-194.

Yıldız, Öykü. "The effect of packaging in creating brand awareness," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.31, 181-194, 2010

Yıldız, Öykü E. . "The effect of packaging in creating brand awareness." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.31, pp.181-194, 2010

Yıldız, Ö. E. (2010) . "The effect of packaging in creating brand awareness." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.31, pp.181-194.

@article{article, author={Öykü Ezgi Yıldız}, title={The effect of packaging in creating brand awareness}, journal={İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2010, pages={181-194} }