Ö. E. Yıldız, "The effect of packaging in creating brand awareness," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.31, pp.181-194, 2010
Yıldız, Ö. E. 2010. The effect of packaging in creating brand awareness. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.31 , 181-194.
Yıldız, Ö. E., (2010). The effect of packaging in creating brand awareness. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.31, 181-194.
Yıldız, Öykü. "The effect of packaging in creating brand awareness," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.31, 181-194, 2010
Yıldız, Öykü E. . "The effect of packaging in creating brand awareness." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.31, pp.181-194, 2010
Yıldız, Ö. E. (2010) . "The effect of packaging in creating brand awareness." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.0, no.31, pp.181-194.
@article{article, author={Öykü Ezgi Yıldız}, title={The effect of packaging in creating brand awareness}, journal={İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2010, pages={181-194} }