Z. GERGİN Et Al. , "Müşterinin Algıladığı Değeri Arttırmak İçin Kalite Fonksiyonu Göçerimi Uygulaması," 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, (ÜAS 2016) , İstanbul, Turkey, 2016
GERGİN, Z. Et Al. 2016. Müşterinin Algıladığı Değeri Arttırmak İçin Kalite Fonksiyonu Göçerimi Uygulaması. 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, (ÜAS 2016) , (İstanbul, Turkey).
GERGİN, Z., Akbaş, M., Aktüre, Ö. A., & Yurt, M. F., (2016). Müşterinin Algıladığı Değeri Arttırmak İçin Kalite Fonksiyonu Göçerimi Uygulaması . 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, (ÜAS 2016), İstanbul, Turkey
GERGİN, ZEYNEP Et Al. "Müşterinin Algıladığı Değeri Arttırmak İçin Kalite Fonksiyonu Göçerimi Uygulaması," 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, (ÜAS 2016), İstanbul, Turkey, 2016
GERGİN, ZEYNEP Et Al. "Müşterinin Algıladığı Değeri Arttırmak İçin Kalite Fonksiyonu Göçerimi Uygulaması." 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, (ÜAS 2016) , İstanbul, Turkey, 2016
GERGİN, Z. Et Al. (2016) . "Müşterinin Algıladığı Değeri Arttırmak İçin Kalite Fonksiyonu Göçerimi Uygulaması." 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, (ÜAS 2016) , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ZEYNEP GERGİN Et Al. }, title={Müşterinin Algıladığı Değeri Arttırmak İçin Kalite Fonksiyonu Göçerimi Uygulaması}, congress name={16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, (ÜAS 2016)}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2016}}