Atıf Formatları
Eğitim Bilimleri: Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. F. GÜNDÜZ, "Meta-Değerlendirme: Program Değerlendirmedeki Önemi Nedir ve Nasıl Yapılmalıdır?," In Eğitim Bilimleri , Cetinje: IVPE Yayıncılık, 2020, pp.277-297.

GÜNDÜZ, G. F. Meta-Değerlendirme: Program Değerlendirmedeki Önemi Nedir ve Nasıl Yapılmalıdır?. 2020. In Eğitim Bilimleri , IVPE Yayıncılık, Cetinje, 277-297.

GÜNDÜZ, G. F., (2020). Meta-Değerlendirme: Program Değerlendirmedeki Önemi Nedir ve Nasıl Yapılmalıdır?. Eğitim Bilimleri (pp.277-297), Cetinje: IVPE Yayıncılık.

GÜNDÜZ, GÜLTEN. "Meta-Değerlendirme: Program Değerlendirmedeki Önemi Nedir ve Nasıl Yapılmalıdır?." In Eğitim Bilimleri , 277-297. Cetinje: IVPE Yayıncılık, 2020

GÜNDÜZ, GÜLTEN F. . "Meta-Değerlendirme: Program Değerlendirmedeki Önemi Nedir ve Nasıl Yapılmalıdır?." Eğitim Bilimleri , IVPE Yayıncılık, 2020, pp.277-297.

GÜNDÜZ, G. F. (2020) "Meta-Değerlendirme: Program Değerlendirmedeki Önemi Nedir ve Nasıl Yapılmalıdır?", Eğitim Bilimleri . Cetinje: IVPE Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLTEN FERYAL GÜNDÜZ}, chaptertitle={Meta-Değerlendirme: Program Değerlendirmedeki Önemi Nedir ve Nasıl Yapılmalıdır?}, booktitle={ Eğitim Bilimleri}, publisher={IVPE Yayıncılık}, city={Cetinje},year={2020} }