M. S. GÖNEN Et Al. , "Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementations Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri," International Journal ofInnovative Research inEducation , vol.3, no.1, pp.42-49, 2016
GÖNEN, M. S. Et Al. 2016. Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementations Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri. International Journal ofInnovative Research inEducation , vol.3, no.1 , 42-49.
GÖNEN, M. S., AYDOS, E. H., & ÜLKER ERDEM, A., (2016). Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementations Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri. International Journal ofInnovative Research inEducation , vol.3, no.1, 42-49.
GÖNEN, MÜBECCEL, EMİNE HANDE AYDOS, And AYÇA ÜLKER ERDEM. "Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementations Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri," International Journal ofInnovative Research inEducation , vol.3, no.1, 42-49, 2016
GÖNEN, MÜBECCEL S. Et Al. "Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementations Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri." International Journal ofInnovative Research inEducation , vol.3, no.1, pp.42-49, 2016
GÖNEN, M. S. AYDOS, E. H. And ÜLKER ERDEM, A. (2016) . "Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementations Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri." International Journal ofInnovative Research inEducation , vol.3, no.1, pp.42-49.
@article{article, author={MÜBECCEL SARA GÖNEN Et Al. }, title={Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementations Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri}, journal={International Journal ofInnovative Research inEducation}, year=2016, pages={42-49} }