Ö. ÖZKÖK ŞİŞMAN And A. TEMELLİ COŞGUN, "Sosyal Medya Pazarlamasında Yapay Zekâ Teknolojilerinin Tüketim Alışkanlıkları Üzerindeki Rolü: Kuşaklar Arası Bir İnceleme," Yeni Medya (Online) , pp.144-165, 2024
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö. And TEMELLİ COŞGUN, A. 2024. Sosyal Medya Pazarlamasında Yapay Zekâ Teknolojilerinin Tüketim Alışkanlıkları Üzerindeki Rolü: Kuşaklar Arası Bir İnceleme. Yeni Medya (Online) , 144-165.
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö., & TEMELLİ COŞGUN, A., (2024). Sosyal Medya Pazarlamasında Yapay Zekâ Teknolojilerinin Tüketim Alışkanlıkları Üzerindeki Rolü: Kuşaklar Arası Bir İnceleme. Yeni Medya (Online) , 144-165.
ÖZKÖK ŞİŞMAN, ÖZGE, And ASENA TEMELLİ COŞGUN. "Sosyal Medya Pazarlamasında Yapay Zekâ Teknolojilerinin Tüketim Alışkanlıkları Üzerindeki Rolü: Kuşaklar Arası Bir İnceleme," Yeni Medya (Online) , 144-165, 2024
ÖZKÖK ŞİŞMAN, ÖZGE Ö. And TEMELLİ COŞGUN, ASENA T. . "Sosyal Medya Pazarlamasında Yapay Zekâ Teknolojilerinin Tüketim Alışkanlıkları Üzerindeki Rolü: Kuşaklar Arası Bir İnceleme." Yeni Medya (Online) , pp.144-165, 2024
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö. And TEMELLİ COŞGUN, A. (2024) . "Sosyal Medya Pazarlamasında Yapay Zekâ Teknolojilerinin Tüketim Alışkanlıkları Üzerindeki Rolü: Kuşaklar Arası Bir İnceleme." Yeni Medya (Online) , pp.144-165.
@article{article, author={ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN And author={ASENA TEMELLİ COŞGUN}, title={Sosyal Medya Pazarlamasında Yapay Zekâ Teknolojilerinin Tüketim Alışkanlıkları Üzerindeki Rolü: Kuşaklar Arası Bir İnceleme}, journal={Yeni Medya (Online)}, year=2024, pages={144-165} }