Atıf Formatları
“Dijital Platformlarda Film İçinde Oyun Denemeleri: Black Mirror-Bandersnatch Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. ORMANLI And D. YENĞİN, "“Dijital Platformlarda Film İçinde Oyun Denemeleri: Black Mirror-Bandersnatch Örneği," Yeni Yüzyıl’da İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.98-107, 2020

ORMANLI, O. And YENĞİN, D. 2020. “Dijital Platformlarda Film İçinde Oyun Denemeleri: Black Mirror-Bandersnatch Örneği. Yeni Yüzyıl’da İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1 , 98-107.

ORMANLI, O., & YENĞİN, D., (2020). “Dijital Platformlarda Film İçinde Oyun Denemeleri: Black Mirror-Bandersnatch Örneği. Yeni Yüzyıl’da İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, 98-107.

ORMANLI, OKAN, And DENİZ YENĞİN. "“Dijital Platformlarda Film İçinde Oyun Denemeleri: Black Mirror-Bandersnatch Örneği," Yeni Yüzyıl’da İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, 98-107, 2020

ORMANLI, OKAN And YENĞİN, DENİZ. "“Dijital Platformlarda Film İçinde Oyun Denemeleri: Black Mirror-Bandersnatch Örneği." Yeni Yüzyıl’da İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.98-107, 2020

ORMANLI, O. And YENĞİN, D. (2020) . "“Dijital Platformlarda Film İçinde Oyun Denemeleri: Black Mirror-Bandersnatch Örneği." Yeni Yüzyıl’da İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.98-107.

@article{article, author={OKAN ORMANLI And author={DENİZ YENĞİN}, title={“Dijital Platformlarda Film İçinde Oyun Denemeleri: Black Mirror-Bandersnatch Örneği}, journal={Yeni Yüzyıl’da İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={98-107} }