Atıf Formatları
Öğretmenlerin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeyleri ile Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. F. GÜNDÜZ, "Öğretmenlerin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeyleri ile Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki," X.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Turkey, 2022

GÜNDÜZ, G. F. 2022. Öğretmenlerin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeyleri ile Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki. X.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Ankara, Turkey).

GÜNDÜZ, G. F., (2022). Öğretmenlerin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeyleri ile Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki . X.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Turkey

GÜNDÜZ, GÜLTEN. "Öğretmenlerin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeyleri ile Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki," X.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Turkey, 2022

GÜNDÜZ, GÜLTEN F. . "Öğretmenlerin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeyleri ile Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki." X.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Turkey, 2022

GÜNDÜZ, G. F. (2022) . "Öğretmenlerin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeyleri ile Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki." X.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLTEN FERYAL GÜNDÜZ}, title={Öğretmenlerin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeyleri ile Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki}, congress name={X.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2022}}