G. F. GÜNDÜZ, "Opinions of primary school teachers in relation to effectiveness and applicability of design skill workshops İlkokul öğretmenlerinin tasarım beceri atölyelerinin etkililiğine ve uygulanabilirliğine yönelik görüşleri," Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.11, no.4, pp.533-570, 2020
GÜNDÜZ, G. F. 2020. Opinions of primary school teachers in relation to effectiveness and applicability of design skill workshops İlkokul öğretmenlerinin tasarım beceri atölyelerinin etkililiğine ve uygulanabilirliğine yönelik görüşleri. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.11, no.4 , 533-570.
GÜNDÜZ, G. F., (2020). Opinions of primary school teachers in relation to effectiveness and applicability of design skill workshops İlkokul öğretmenlerinin tasarım beceri atölyelerinin etkililiğine ve uygulanabilirliğine yönelik görüşleri. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.11, no.4, 533-570.
GÜNDÜZ, GÜLTEN. "Opinions of primary school teachers in relation to effectiveness and applicability of design skill workshops İlkokul öğretmenlerinin tasarım beceri atölyelerinin etkililiğine ve uygulanabilirliğine yönelik görüşleri," Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.11, no.4, 533-570, 2020
GÜNDÜZ, GÜLTEN F. . "Opinions of primary school teachers in relation to effectiveness and applicability of design skill workshops İlkokul öğretmenlerinin tasarım beceri atölyelerinin etkililiğine ve uygulanabilirliğine yönelik görüşleri." Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.11, no.4, pp.533-570, 2020
GÜNDÜZ, G. F. (2020) . "Opinions of primary school teachers in relation to effectiveness and applicability of design skill workshops İlkokul öğretmenlerinin tasarım beceri atölyelerinin etkililiğine ve uygulanabilirliğine yönelik görüşleri." Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.11, no.4, pp.533-570.
@article{article, author={GÜLTEN FERYAL GÜNDÜZ}, title={Opinions of primary school teachers in relation to effectiveness and applicability of design skill workshops İlkokul öğretmenlerinin tasarım beceri atölyelerinin etkililiğine ve uygulanabilirliğine yönelik görüşleri}, journal={Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry}, year=2020, pages={533-570} }