B. ERİŞTİ And G. F. GÜNDÜZ, "Neden-sonuç modelinin ilköğretimde etik kuralların öğretiminde kullanılabilirliği: Öğrenme düzeyi ve öğrencilerin öğretme-öğrenme sürecinin niteliğine ilişkin görüşlerine etkisi," Eğitimde Yeni Yönelimler - V Sempozyumu , İzmir, Turkey, 2009
ERİŞTİ, B. And GÜNDÜZ, G. F. 2009. Neden-sonuç modelinin ilköğretimde etik kuralların öğretiminde kullanılabilirliği: Öğrenme düzeyi ve öğrencilerin öğretme-öğrenme sürecinin niteliğine ilişkin görüşlerine etkisi. Eğitimde Yeni Yönelimler - V Sempozyumu , (İzmir, Turkey).
ERİŞTİ, B., & GÜNDÜZ, G. F., (2009). Neden-sonuç modelinin ilköğretimde etik kuralların öğretiminde kullanılabilirliği: Öğrenme düzeyi ve öğrencilerin öğretme-öğrenme sürecinin niteliğine ilişkin görüşlerine etkisi . Eğitimde Yeni Yönelimler - V Sempozyumu, İzmir, Turkey
ERİŞTİ, BAHADIR, And GÜLTEN FERYAL GÜNDÜZ. "Neden-sonuç modelinin ilköğretimde etik kuralların öğretiminde kullanılabilirliği: Öğrenme düzeyi ve öğrencilerin öğretme-öğrenme sürecinin niteliğine ilişkin görüşlerine etkisi," Eğitimde Yeni Yönelimler - V Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2009
ERİŞTİ, BAHADIR And GÜNDÜZ, GÜLTEN F. . "Neden-sonuç modelinin ilköğretimde etik kuralların öğretiminde kullanılabilirliği: Öğrenme düzeyi ve öğrencilerin öğretme-öğrenme sürecinin niteliğine ilişkin görüşlerine etkisi." Eğitimde Yeni Yönelimler - V Sempozyumu , İzmir, Turkey, 2009
ERİŞTİ, B. And GÜNDÜZ, G. F. (2009) . "Neden-sonuç modelinin ilköğretimde etik kuralların öğretiminde kullanılabilirliği: Öğrenme düzeyi ve öğrencilerin öğretme-öğrenme sürecinin niteliğine ilişkin görüşlerine etkisi." Eğitimde Yeni Yönelimler - V Sempozyumu , İzmir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BAHADIR ERİŞTİ And author={GÜLTEN FERYAL GÜNDÜZ}, title={Neden-sonuç modelinin ilköğretimde etik kuralların öğretiminde kullanılabilirliği: Öğrenme düzeyi ve öğrencilerin öğretme-öğrenme sürecinin niteliğine ilişkin görüşlerine etkisi}, congress name={Eğitimde Yeni Yönelimler - V Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2009}}