C. DENEÇLİ And S. DENEÇLİ, "Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak," Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, pp.29-33, 2012
DENEÇLİ, C. And DENEÇLİ, S. 2012. Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak. Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40 , 29-33.
DENEÇLİ, C., & DENEÇLİ, S., (2012). Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak. Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, 29-33.
DENEÇLİ, CEYDA, And SEVDA DENEÇLİ. "Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak," Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, 29-33, 2012
DENEÇLİ, CEYDA D. And DENEÇLİ, SEVDA. "Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak." Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, pp.29-33, 2012
DENEÇLİ, C. And DENEÇLİ, S. (2012) . "Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak." Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, pp.29-33.
@article{article, author={CEYDA DENEÇLİ ARIBAKAN And author={SEVDA DENEÇLİ}, title={Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak}, journal={Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2012, pages={29-33} }