T. E. Soyaltın And K. Ö. Yılmaz, "Bankalarda Müşteri Deneyimi Yönetimi," In Banka Hizmetleri Pazarlaması , İstanbul: Ekin Yayınevi, 2022, pp.249-265.
Soyaltın, T. E. And Yılmaz, K. Ö. Bankalarda Müşteri Deneyimi Yönetimi. 2022. In Banka Hizmetleri Pazarlaması , Ekin Yayınevi, İstanbul, 249-265.
Soyaltın, T. E., & Yılmaz, K. Ö., (2022). Bankalarda Müşteri Deneyimi Yönetimi. Banka Hizmetleri Pazarlaması (pp.249-265), İstanbul: Ekin Yayınevi.
Soyaltın, TUĞÇE, And KEMAL ÖZKAN YILMAZ. "Bankalarda Müşteri Deneyimi Yönetimi." In Banka Hizmetleri Pazarlaması , 249-265. İstanbul: Ekin Yayınevi, 2022
Soyaltın, TUĞÇE E. And Yılmaz, KEMAL Ö. . "Bankalarda Müşteri Deneyimi Yönetimi." Banka Hizmetleri Pazarlaması , Ekin Yayınevi, 2022, pp.249-265.
Soyaltın, T. E. And Yılmaz, K. Ö. (2022) "Bankalarda Müşteri Deneyimi Yönetimi", Banka Hizmetleri Pazarlaması . İstanbul: Ekin Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={TUĞÇE EZGİ SOYALTIN And author ={KEMAL ÖZKAN YILMAZ}, chaptertitle={Bankalarda Müşteri Deneyimi Yönetimi}, booktitle={ Banka Hizmetleri Pazarlaması}, publisher={Ekin Yayınevi}, city={İstanbul},year={2022} }