Atıf Formatları
Yeşil Reklamlara Yönelik Hedonik, Faydacı ve Sembolik Değer Algısının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Aydın And S. DENEÇLİ, "Yeşil Reklamlara Yönelik Hedonik, Faydacı ve Sembolik Değer Algısının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi," Tarih Okulu Dergisi , 2025

Aydın, E. And DENEÇLİ, S. 2025. Yeşil Reklamlara Yönelik Hedonik, Faydacı ve Sembolik Değer Algısının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi. Tarih Okulu Dergisi .

Aydın, E., & DENEÇLİ, S., (2025). Yeşil Reklamlara Yönelik Hedonik, Faydacı ve Sembolik Değer Algısının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi. Tarih Okulu Dergisi .

Aydın, Ercüment, And SEVDA DENEÇLİ. "Yeşil Reklamlara Yönelik Hedonik, Faydacı ve Sembolik Değer Algısının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi," Tarih Okulu Dergisi , 2025

Aydın, Ercüment And DENEÇLİ, SEVDA. "Yeşil Reklamlara Yönelik Hedonik, Faydacı ve Sembolik Değer Algısının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi." Tarih Okulu Dergisi , 2025

Aydın, E. And DENEÇLİ, S. (2025) . "Yeşil Reklamlara Yönelik Hedonik, Faydacı ve Sembolik Değer Algısının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi." Tarih Okulu Dergisi .

@article{article, author={Ercüment Aydın And author={SEVDA DENEÇLİ}, title={Yeşil Reklamlara Yönelik Hedonik, Faydacı ve Sembolik Değer Algısının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi}, journal={Tarih Okulu Dergisi}, year=2025}