S. DENEÇLİ And N. Z. TOSUN, "Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi," İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.9-37, 2012
DENEÇLİ, S. And TOSUN, N. Z. 2012. Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi. İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1 , 9-37.
DENEÇLİ, S., & TOSUN, N. Z., (2012). Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi. İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, 9-37.
DENEÇLİ, SEVDA, And NURHAN ZEYNEP TOSUN. "Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi," İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, 9-37, 2012
DENEÇLİ, SEVDA And TOSUN, NURHAN Z. . "Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi." İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.9-37, 2012
DENEÇLİ, S. And TOSUN, N. Z. (2012) . "Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi." İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.9-37.
@article{article, author={SEVDA DENEÇLİ And author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi}, journal={İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={9-37} }