K. KARAPINAR, "Eleştirel Aklın Işığında Kurumların İletişim Çalışmalarına Post-Modernist Yaklaşım: Tüketiciler Markaları Nasıl ve Nerede Sorguluyor?," In Postmodernizmin İz Düşümleri , İstanbul: Kriter, 2020, pp.179-191.
KARAPINAR, K. Eleştirel Aklın Işığında Kurumların İletişim Çalışmalarına Post-Modernist Yaklaşım: Tüketiciler Markaları Nasıl ve Nerede Sorguluyor?. 2020. In Postmodernizmin İz Düşümleri , Kriter, İstanbul, 179-191.
KARAPINAR, K., (2020). Eleştirel Aklın Işığında Kurumların İletişim Çalışmalarına Post-Modernist Yaklaşım: Tüketiciler Markaları Nasıl ve Nerede Sorguluyor?. Postmodernizmin İz Düşümleri (pp.179-191), İstanbul: Kriter.
KARAPINAR, KÜBRA. "Eleştirel Aklın Işığında Kurumların İletişim Çalışmalarına Post-Modernist Yaklaşım: Tüketiciler Markaları Nasıl ve Nerede Sorguluyor?." In Postmodernizmin İz Düşümleri , 179-191. İstanbul: Kriter, 2020
KARAPINAR, KÜBRA K. . "Eleştirel Aklın Işığında Kurumların İletişim Çalışmalarına Post-Modernist Yaklaşım: Tüketiciler Markaları Nasıl ve Nerede Sorguluyor?." Postmodernizmin İz Düşümleri , Kriter, 2020, pp.179-191.
KARAPINAR, K. (2020) "Eleştirel Aklın Işığında Kurumların İletişim Çalışmalarına Post-Modernist Yaklaşım: Tüketiciler Markaları Nasıl ve Nerede Sorguluyor?", Postmodernizmin İz Düşümleri . İstanbul: Kriter.
@bookchapter{bookchapter, author ={KÜBRA KARAPINAR EYVEL}, chaptertitle={Eleştirel Aklın Işığında Kurumların İletişim Çalışmalarına Post-Modernist Yaklaşım: Tüketiciler Markaları Nasıl ve Nerede Sorguluyor?}, booktitle={ Postmodernizmin İz Düşümleri}, publisher={Kriter}, city={İstanbul},year={2020} }