Atıf Formatları
Metaverse-Yeni Gerçeklik Paradigmaları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. ÖZKÖK ŞİŞMAN, "Metaverse ve Dı̇jı̇tal Reklamcılık Eksenı̇nde Hı̇per Kı̇şı̇selleştı̇rı̇lmı̇ş Reklamların Yükselı̇şı̇," In Metaverse-Yeni Gerçeklik Paradigmaları , İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık, 2023, pp.147-156.

ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö. Metaverse ve Dı̇jı̇tal Reklamcılık Eksenı̇nde Hı̇per Kı̇şı̇selleştı̇rı̇lmı̇ş Reklamların Yükselı̇şı̇. 2023. In Metaverse-Yeni Gerçeklik Paradigmaları , Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, 147-156.

ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö., (2023). Metaverse ve Dı̇jı̇tal Reklamcılık Eksenı̇nde Hı̇per Kı̇şı̇selleştı̇rı̇lmı̇ş Reklamların Yükselı̇şı̇. Metaverse-Yeni Gerçeklik Paradigmaları (pp.147-156), İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık.

ÖZKÖK ŞİŞMAN, ÖZGE. "Metaverse ve Dı̇jı̇tal Reklamcılık Eksenı̇nde Hı̇per Kı̇şı̇selleştı̇rı̇lmı̇ş Reklamların Yükselı̇şı̇." In Metaverse-Yeni Gerçeklik Paradigmaları , 147-156. İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık, 2023

ÖZKÖK ŞİŞMAN, ÖZGE Ö. . "Metaverse ve Dı̇jı̇tal Reklamcılık Eksenı̇nde Hı̇per Kı̇şı̇selleştı̇rı̇lmı̇ş Reklamların Yükselı̇şı̇." Metaverse-Yeni Gerçeklik Paradigmaları , Nobel Akademik Yayıncılık, 2023, pp.147-156.

ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö. (2023) "Metaverse ve Dı̇jı̇tal Reklamcılık Eksenı̇nde Hı̇per Kı̇şı̇selleştı̇rı̇lmı̇ş Reklamların Yükselı̇şı̇", Metaverse-Yeni Gerçeklik Paradigmaları . İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN}, chaptertitle={Metaverse ve Dı̇jı̇tal Reklamcılık Eksenı̇nde Hı̇per Kı̇şı̇selleştı̇rı̇lmı̇ş Reklamların Yükselı̇şı̇}, booktitle={ Metaverse-Yeni Gerçeklik Paradigmaları}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={İstanbul},year={2023} }