C. DENEÇLİ ARIBAKAN And S. DENEÇLİ, "Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi," In Tüketiciyi Anlamak , İstanbul: EfeAkademi Yayınları, 2023, pp.45-60.
DENEÇLİ ARIBAKAN, C. And DENEÇLİ, S. Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi. 2023. In Tüketiciyi Anlamak , EfeAkademi Yayınları, İstanbul, 45-60.
DENEÇLİ ARIBAKAN, C., & DENEÇLİ, S., (2023). Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi. Tüketiciyi Anlamak (pp.45-60), İstanbul: EfeAkademi Yayınları.
DENEÇLİ ARIBAKAN, CEYDA, And SEVDA DENEÇLİ. "Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi." In Tüketiciyi Anlamak , 45-60. İstanbul: EfeAkademi Yayınları, 2023
DENEÇLİ ARIBAKAN, CEYDA D. And DENEÇLİ, SEVDA. "Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi." Tüketiciyi Anlamak , EfeAkademi Yayınları, 2023, pp.45-60.
DENEÇLİ ARIBAKAN, C. And DENEÇLİ, S. (2023) "Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi", Tüketiciyi Anlamak . İstanbul: EfeAkademi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={CEYDA DENEÇLİ ARIBAKAN And author ={SEVDA DENEÇLİ}, chaptertitle={Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi}, booktitle={ Tüketiciyi Anlamak}, publisher={EfeAkademi Yayınları}, city={İstanbul},year={2023} }