A. ÖZEN And G. ERGİN, "Otizm Spekturm Bozukluğu olan Çocukların Hayali Oyun Davranışlarının Çeşitlendirilmesinde İpucunun Giderek Artırılmasıyla Öğretimin Etkililiği," Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , 2017
ÖZEN, A. And ERGİN, G. 2017. Otizm Spekturm Bozukluğu olan Çocukların Hayali Oyun Davranışlarının Çeşitlendirilmesinde İpucunun Giderek Artırılmasıyla Öğretimin Etkililiği. Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi .
ÖZEN, A., & ERGİN, G., (2017). Otizm Spekturm Bozukluğu olan Çocukların Hayali Oyun Davranışlarının Çeşitlendirilmesinde İpucunun Giderek Artırılmasıyla Öğretimin Etkililiği . Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
ÖZEN, ARZU, And GİZEM ERGİN. "Otizm Spekturm Bozukluğu olan Çocukların Hayali Oyun Davranışlarının Çeşitlendirilmesinde İpucunun Giderek Artırılmasıyla Öğretimin Etkililiği," Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2017
ÖZEN, ARZU And ERGİN, GİZEM. "Otizm Spekturm Bozukluğu olan Çocukların Hayali Oyun Davranışlarının Çeşitlendirilmesinde İpucunun Giderek Artırılmasıyla Öğretimin Etkililiği." Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , 2017
ÖZEN, A. And ERGİN, G. (2017) . "Otizm Spekturm Bozukluğu olan Çocukların Hayali Oyun Davranışlarının Çeşitlendirilmesinde İpucunun Giderek Artırılmasıyla Öğretimin Etkililiği." Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ARZU ÖZEN And author={GİZEM ERGİN}, title={Otizm Spekturm Bozukluğu olan Çocukların Hayali Oyun Davranışlarının Çeşitlendirilmesinde İpucunun Giderek Artırılmasıyla Öğretimin Etkililiği}, congress name={Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}