Atıf Formatları
Çağrı Merkezlerinde İş Yükünün İşte Tükenmişlik Duygusu Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ç. KAYA, "Çağrı Merkezlerinde İş Yükünün İşte Tükenmişlik Duygusu Üzerindeki Etkisi," 1st International Congress on Management of Organizations , İstanbul, Turkey, pp.125, 2020

KAYA, Ç. 2020. Çağrı Merkezlerinde İş Yükünün İşte Tükenmişlik Duygusu Üzerindeki Etkisi. 1st International Congress on Management of Organizations , (İstanbul, Turkey), 125.

KAYA, Ç., (2020). Çağrı Merkezlerinde İş Yükünün İşte Tükenmişlik Duygusu Üzerindeki Etkisi . 1st International Congress on Management of Organizations (pp.125). İstanbul, Turkey

KAYA, ÇİĞDEM. "Çağrı Merkezlerinde İş Yükünün İşte Tükenmişlik Duygusu Üzerindeki Etkisi," 1st International Congress on Management of Organizations, İstanbul, Turkey, 2020

KAYA, ÇİĞDEM. "Çağrı Merkezlerinde İş Yükünün İşte Tükenmişlik Duygusu Üzerindeki Etkisi." 1st International Congress on Management of Organizations , İstanbul, Turkey, pp.125, 2020

KAYA, Ç. (2020) . "Çağrı Merkezlerinde İş Yükünün İşte Tükenmişlik Duygusu Üzerindeki Etkisi." 1st International Congress on Management of Organizations , İstanbul, Turkey, p.125.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ÇİĞDEM KAYA}, title={Çağrı Merkezlerinde İş Yükünün İşte Tükenmişlik Duygusu Üzerindeki Etkisi}, congress name={1st International Congress on Management of Organizations}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2020}, pages={125} }