Ö. ÖZKÖK ŞİŞMAN, "Yansıma mı, Yanılsama mı? Sosyal Medya Reklamcılığında Greenwashing Etkisini Yeniden Düşünmek," In Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV , Ankara: Nobel, 2023, pp.99-114.
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö. Yansıma mı, Yanılsama mı? Sosyal Medya Reklamcılığında Greenwashing Etkisini Yeniden Düşünmek. 2023. In Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV , Nobel, Ankara, 99-114.
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö., (2023). Yansıma mı, Yanılsama mı? Sosyal Medya Reklamcılığında Greenwashing Etkisini Yeniden Düşünmek. Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV (pp.99-114), Ankara: Nobel.
ÖZKÖK ŞİŞMAN, ÖZGE. "Yansıma mı, Yanılsama mı? Sosyal Medya Reklamcılığında Greenwashing Etkisini Yeniden Düşünmek." In Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV , 99-114. Ankara: Nobel, 2023
ÖZKÖK ŞİŞMAN, ÖZGE Ö. . "Yansıma mı, Yanılsama mı? Sosyal Medya Reklamcılığında Greenwashing Etkisini Yeniden Düşünmek." Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV , Nobel, 2023, pp.99-114.
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö. (2023) "Yansıma mı, Yanılsama mı? Sosyal Medya Reklamcılığında Greenwashing Etkisini Yeniden Düşünmek", Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV . Ankara: Nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN}, chaptertitle={Yansıma mı, Yanılsama mı? Sosyal Medya Reklamcılığında Greenwashing Etkisini Yeniden Düşünmek}, booktitle={ Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV}, publisher={Nobel}, city={Ankara},year={2023} }