M. SATILMIŞ And C. DENEÇLİ ARIBAKAN, "Video Reklamlara Yönelik Tüketici Değerlendirmelerinin Satın Alma Tercihleri Üzerindeki Rolü," 8th International “Communication in the World”Congress , Adıyaman, Turkey, 2022
SATILMIŞ, M. And DENEÇLİ ARIBAKAN, C. 2022. Video Reklamlara Yönelik Tüketici Değerlendirmelerinin Satın Alma Tercihleri Üzerindeki Rolü. 8th International “Communication in the World”Congress , (Adıyaman, Turkey).
SATILMIŞ, M., & DENEÇLİ ARIBAKAN, C., (2022). Video Reklamlara Yönelik Tüketici Değerlendirmelerinin Satın Alma Tercihleri Üzerindeki Rolü . 8th International “Communication in the World”Congress, Adıyaman, Turkey
SATILMIŞ, MEHMET, And CEYDA DENEÇLİ ARIBAKAN. "Video Reklamlara Yönelik Tüketici Değerlendirmelerinin Satın Alma Tercihleri Üzerindeki Rolü," 8th International “Communication in the World”Congress, Adıyaman, Turkey, 2022
SATILMIŞ, MEHMET And DENEÇLİ ARIBAKAN, CEYDA D. . "Video Reklamlara Yönelik Tüketici Değerlendirmelerinin Satın Alma Tercihleri Üzerindeki Rolü." 8th International “Communication in the World”Congress , Adıyaman, Turkey, 2022
SATILMIŞ, M. And DENEÇLİ ARIBAKAN, C. (2022) . "Video Reklamlara Yönelik Tüketici Değerlendirmelerinin Satın Alma Tercihleri Üzerindeki Rolü." 8th International “Communication in the World”Congress , Adıyaman, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET SATILMIŞ And author={CEYDA DENEÇLİ ARIBAKAN}, title={Video Reklamlara Yönelik Tüketici Değerlendirmelerinin Satın Alma Tercihleri Üzerindeki Rolü}, congress name={8th International “Communication in the World”Congress}, city={Adıyaman}, country={Turkey}, year={2022}}