Ö. ÖZKÖK ŞİŞMAN, "Yeni Medya Reklamlarında Marka-Kullanıcı Etkileşimi ve Sanal Marka Toplulukları Üzerine Bir İnceleme," 10. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.210, 2023
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö. 2023. Yeni Medya Reklamlarında Marka-Kullanıcı Etkileşimi ve Sanal Marka Toplulukları Üzerine Bir İnceleme. 10. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu , (İstanbul, Turkey), 210.
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö., (2023). Yeni Medya Reklamlarında Marka-Kullanıcı Etkileşimi ve Sanal Marka Toplulukları Üzerine Bir İnceleme . 10. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu (pp.210). İstanbul, Turkey
ÖZKÖK ŞİŞMAN, ÖZGE. "Yeni Medya Reklamlarında Marka-Kullanıcı Etkileşimi ve Sanal Marka Toplulukları Üzerine Bir İnceleme," 10. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 2023
ÖZKÖK ŞİŞMAN, ÖZGE Ö. . "Yeni Medya Reklamlarında Marka-Kullanıcı Etkileşimi ve Sanal Marka Toplulukları Üzerine Bir İnceleme." 10. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.210, 2023
ÖZKÖK ŞİŞMAN, Ö. (2023) . "Yeni Medya Reklamlarında Marka-Kullanıcı Etkileşimi ve Sanal Marka Toplulukları Üzerine Bir İnceleme." 10. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu , İstanbul, Turkey, p.210.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN}, title={Yeni Medya Reklamlarında Marka-Kullanıcı Etkileşimi ve Sanal Marka Toplulukları Üzerine Bir İnceleme}, congress name={10. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2023}, pages={210} }