C. DENEÇLİ, "Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi," ÖNERİ , vol.11, no.44, pp.337-350, 2015
DENEÇLİ, C. 2015. Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi. ÖNERİ , vol.11, no.44 , 337-350.
DENEÇLİ, C., (2015). Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi. ÖNERİ , vol.11, no.44, 337-350.
DENEÇLİ, CEYDA. "Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi," ÖNERİ , vol.11, no.44, 337-350, 2015
DENEÇLİ, CEYDA D. . "Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi." ÖNERİ , vol.11, no.44, pp.337-350, 2015
DENEÇLİ, C. (2015) . "Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi." ÖNERİ , vol.11, no.44, pp.337-350.
@article{article, author={CEYDA DENEÇLİ ARIBAKAN}, title={Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi}, journal={ÖNERİ}, year=2015, pages={337-350} }