Atıf Formatları
Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. DENEÇLİ, "Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi," ÖNERİ , vol.11, no.44, pp.337-350, 2015

DENEÇLİ, C. 2015. Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi. ÖNERİ , vol.11, no.44 , 337-350.

DENEÇLİ, C., (2015). Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi. ÖNERİ , vol.11, no.44, 337-350.

DENEÇLİ, CEYDA. "Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi," ÖNERİ , vol.11, no.44, 337-350, 2015

DENEÇLİ, CEYDA D. . "Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi." ÖNERİ , vol.11, no.44, pp.337-350, 2015

DENEÇLİ, C. (2015) . "Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi." ÖNERİ , vol.11, no.44, pp.337-350.

@article{article, author={CEYDA DENEÇLİ ARIBAKAN}, title={Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi}, journal={ÖNERİ}, year=2015, pages={337-350} }