Atıf Formatları
Görmek Algılamak ve İkna Etmek Reklamlarda Göstergeler Aracılığıyla Aktarılan Mekansal Tasarım ve Gerçeklik
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. R. KÜÇÜKERDOĞAN And I. ZEYBEK, "Görmek Algılamak ve İkna Etmek Reklamlarda Göstergeler Aracılığıyla Aktarılan Mekansal Tasarım ve Gerçeklik," Grafik Tasarımı Dergisi , no.65, pp.30-37, 2015

KÜÇÜKERDOĞAN, G. R. And ZEYBEK, I. 2015. Görmek Algılamak ve İkna Etmek Reklamlarda Göstergeler Aracılığıyla Aktarılan Mekansal Tasarım ve Gerçeklik. Grafik Tasarımı Dergisi , no.65 , 30-37.

KÜÇÜKERDOĞAN, G. R., & ZEYBEK, I., (2015). Görmek Algılamak ve İkna Etmek Reklamlarda Göstergeler Aracılığıyla Aktarılan Mekansal Tasarım ve Gerçeklik. Grafik Tasarımı Dergisi , no.65, 30-37.

KÜÇÜKERDOĞAN, GÜL, And IŞIL ZEYBEK. "Görmek Algılamak ve İkna Etmek Reklamlarda Göstergeler Aracılığıyla Aktarılan Mekansal Tasarım ve Gerçeklik," Grafik Tasarımı Dergisi , no.65, 30-37, 2015

KÜÇÜKERDOĞAN, GÜL R. And ZEYBEK, IŞIL. "Görmek Algılamak ve İkna Etmek Reklamlarda Göstergeler Aracılığıyla Aktarılan Mekansal Tasarım ve Gerçeklik." Grafik Tasarımı Dergisi , no.65, pp.30-37, 2015

KÜÇÜKERDOĞAN, G. R. And ZEYBEK, I. (2015) . "Görmek Algılamak ve İkna Etmek Reklamlarda Göstergeler Aracılığıyla Aktarılan Mekansal Tasarım ve Gerçeklik." Grafik Tasarımı Dergisi , no.65, pp.30-37.

@article{article, author={GÜL RENGİN KÜÇÜKERDOĞAN And author={IŞIL ZEYBEK}, title={Görmek Algılamak ve İkna Etmek Reklamlarda Göstergeler Aracılığıyla Aktarılan Mekansal Tasarım ve Gerçeklik}, journal={Grafik Tasarımı Dergisi}, year=2015, pages={30-37} }