Metrikler
Eğitim Bilgileri
2018 - 2025
2018 - 2025Doktora
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Türkiye
2014 - 2015
2014 - 2015Yüksek Lisans
The University Of Reading, İngiltere
2009 - 2014
2009 - 2014Lisans
Koç Üniversitesi, İnsani Bilimler Ve Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2025
2025Doktora
ŞEFKATLİ EBEVEYNLİK PROGRAMININ MINDFUL EBEVEYNLİK, MÜKEMMELLİYETÇİLİK VE ŞEFKAT ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2015
2015Yüksek Lisans
A facial EMG study on the relationship of autistic and anxious traits to spontaneous mimicry in children
The University Of Reading
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Psikoloji
Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi
2021 - 2022
2021 - 2022Öğretim Görevlisi
Yeditepe Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Psikoloji
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Genel Psikoloji
Psikoloji
Genel Psikoloji
Psikoloji
ÇOCUK RUH SAĞLIĞI
Developmental Psychology
Ön Lisans
Ön Lisans
ÇOCUK GELİŞİMİ II
REHBERLİK
ÇOCUK PSİKOLOJİSİ VE RUH SAĞLIĞI
Animasyon
Çocuk Psikolojisi ve Ruh Sağlığı
Çocukla İletişim
Çocuk Edebiyatı ve Medya
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Çocuk Gelişimi I
Psikolojiye Giriş
Eğitim Sosyolojisi
Sosyal Sorumluluk
Çocuk Gelişimi II
Rehberlik
Davranış Bilimleri
Kültürel Etkinlik
İletişim
Sosyal Psikoloji
Çocuk Ruh Sağlığı ve Gelişimi
Sosyolojiye Giriş
Çocuk Hakları ve Koruma
Aile Eğitimi
Çalışma Psikolojisi
Animasyon II
İş Yeri Uygulamaları II
Çocukluk ve Ergenlikte Cinsel Gelişim
Animasyon I
Çocuk ile İletişim
Kişisel Gelişim
Kariyer Gelişimi ve Yönetimi
Etkili Sunum Teknikleri
Görsel Sanat ile Çocuk II
Davranış Yönetimi
Meslek Etiği
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
20251. Factor Structure and Psychometric Characteristics of the Turkish Adaptation of Sussex-Oxford Compassion Scales (SOCS)
Öztürk Belet E., Canel A.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.62, ss.106-125, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Reliability and Validity of Attentional Style Questionnaire: Turkish Form
Yüksel M., Belet E., Bulut Ö. A., Nurlu M., Çetintaş Ş.
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION , cilt.39, sa.2, ss.252-259, 2024 (Scopus)
2022
20223. Role of Burnout in Relationship between Belonging and Resilience In Traumatized Individuals
Öztürk Belet E., Aydoğdu B. N., Eksi H.
AYNA Klinik Psikoloji Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.513-537, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Psychometric Properties of Turkish Version of the Interpersonal Affect Improvement Strategies Questionnaire (IAISQ) Kişilerarası Duygulanım İyileştirme Stratejileri Ölçeği'nin (KDİSÖ) Türkçe Adaptasyonu ve Psikometrik Özellikleri
Turgut T., Çetintaş Ş., Belet E., AVCU A.
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
, cilt.12, sa.65, ss.529-542, 2022 (Scopus)
2021
2021