Kuşakların Satın Alma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler Ve Duygular.


FIRAT A., KÖMÜRCÜOĞLU F.

Sosyal, Beşeri Ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV. Pazarlama Çalışmaları, Prof. Dr. Hasan BABACAN,Prof. Dr. Tanja SOLDATOVIĆ,Doç. Dr. Nihada DELOBEGOVIĆ DZANIĆ,Prof. Dr. Fikret ÇANKAYA,Doç. Dr. Sabrina KAYIKÇI, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.9-26, 2018

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2018
  • Yayınevi: Gece Kitaplığı
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.9-26
  • Editörler: Prof. Dr. Hasan BABACAN,Prof. Dr. Tanja SOLDATOVIĆ,Doç. Dr. Nihada DELOBEGOVIĆ DZANIĆ,Prof. Dr. Fikret ÇANKAYA,Doç. Dr. Sabrina KAYIKÇI, Editör
  • İstanbul Kültür Üniversitesi Adresli: Hayır