Diğer, ss.1, 2025
Son yıllarda dijital açıkhava reklamcılığı, şehirlerin yüzeylerine yayılmış dinamik görseller ve interaktif panolarla yeni bir görünüm kazanarak, kentsel deneyimi değiştirmiştir. Özellikle yapay zekâ ve artırılmış gerçeklik teknolojilerinin reklamcılık sektörüne dahil olmasıyla birlikte, açıkhava reklamcılığı daha çekici ve hedeflenmiş bir yapıya bürünmüştür. Dijital açıkhava reklamcılığı, geleneksel reklam panolarının ötesinde şehir sakinlerinin dikkatini çeken ve kamusal alanda kişiselleştirilmiş deneyimler yaratan bir mecra haline gelmiştir.
In recent years, digital out-of-home (DOOH) advertising has transformed the urban landscape with dynamic visuals and interactive billboards spread across city surfaces, reshaping the urban experience. Particularly with the integration of artificial intelligence and augmented reality technologies into the advertising industry, out-of-home advertising has acquired a more engaging and targeted structure. Digital out-of-home advertising has evolved beyond traditional billboards to become a medium that captures the attention of urban residents and creates personalized experiences in public spaces.