Influence of Social Media on Brand Building in FMCG Competitive Markets


Creative Commons License

Tezin Türü: Yüksek Lisans

Tezin Yürütüldüğü Kurum: İstanbul Kültür Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2024

Tezin Dili: İngilizce

Öğrenci: BAHAR SEREVAN - Majeda Al-Mahayni( Çifte Vatandaş)

Danışman: Didem Kayalıdereden

Özet:

Bu .alışma, Türkiye'nin rekabet.i hızlı tüketim ürünleri (FMCG) pazarındaki

marka oluşturma üzerinde sosyal medya pazarlamasının, .zellikle sosyal medya

reklamcılığının, etkisini araştırmaktadır. Kapsamlı bir nicel analiz yoluyla, araştırma,

sosyal medya reklamcılığının marka bilinirliği, marka sadakati, satın alma niyetleri ve

elektronik ağızdan ağıza (eWOM) faaliyetleri gibi kritik marka oluşturma üzerindeki etkisini incelemektedir.