Tezin Türü: Yüksek Lisans
Tezin Yürütüldüğü Kurum: İstanbul Kültür Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye
Tezin Onay Tarihi: 2024
Tezin Dili: İngilizce
Öğrenci: BAHAR SEREVAN - Majeda Al-Mahayni( Çifte Vatandaş)
Danışman: Didem Kayalıdereden
Özet:
Bu .alışma, Türkiye'nin rekabet.i hızlı tüketim ürünleri (FMCG) pazarındaki
marka oluşturma üzerinde sosyal medya pazarlamasının, .zellikle sosyal medya
reklamcılığının, etkisini araştırmaktadır. Kapsamlı bir nicel analiz yoluyla, araştırma,
sosyal medya reklamcılığının marka bilinirliği, marka sadakati, satın alma niyetleri ve
elektronik ağızdan ağıza (eWOM) faaliyetleri gibi kritik marka oluşturma üzerindeki etkisini incelemektedir.